Site Network: Home | Blogcrowds | Gecko and Fly | About

Cuba System pada Simulator

Ini hari hingga 3/01/08, market nampaknya kuarng bermaya jadi keputusan yang dibuat jangan masuk post langsung kerana spride broker bai sangat tinggi. Apa pun aku layan surf internet da terjumpa simulator untuk forex testster. "Amat menarik" aku download semua fail yang ada masukan kedalam broker fail metatrader dan aku cuba semua sistem yang aku pakai. keputusan banyak yang masuk position aku kantoi tapi ada satu jer indicator yang menarik.

Heeee... Apa lagi Ema bersilang lah kesukaan kawan lama aku Rob Booker system 5/13/62 tapi aku tambah filter sikit dengan mengunakan Bill Willim indicator AO dan AC nampak agak cemerlang (figure 003) dari percubaan simulator. walauapapun jangan berasa emosi terlalu awal dan aku akan buat keputusan utk trading guna system ni dan aku akan catitkan bagaimana membeli, menjual, tutup position dan money managemet yg digunakan disini aku sediakan buku kawan aku tu dan kat mana boleh download fail simulator metatrader tu.

1.Simulator For Metatrador

2. SYSTEM 5/13/62 Rob Booker

0 Comments:

Post a Comment